با سلام خدمت تمامی دوستان.

خوب دوستان امروز یک حمله در وار با بالون+لاواهاند+مینیون توسط خودم (HerOoO) انتخاب کردم که امیدوارم هم لذت ببرید و هم یاد بگیرید. البته این حمله برای تون هال ۹ است و به زودی سعی میکنم برای تون هال ۱۰ هم بگذارم.

این حمله با کمی خطا از طرف من نسبتا بد شد.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

اشکالات بنده:

-کلن کستل رو نتونستم با بالون از بین ببرم( این کار سخته و شانس تو این امر خیلی زیاده حالا منم بدشانسی آوردم من ۸۰% حمله هام اول یه بالون میندازم اگه شد چه بهتر نشد از قهرمان هام استفاده میکنم.)

-اگه دقت کنید من بالون هارو با تناسب نریختم و در انتها کم اومد و نتایج اون هم میبینید که ضدهوایی که با ملکه زدمش، در آخر نابود شد اما بالون نزدش.

دیگه اشکالی نمیبینم به غیراز اینکه شرمنده ام که نتوستم با برنامه از صفحه ام فیلم بگیرم و دستی گرفتم.

مزایای و شانس هایی که تو این حمله بود:

-دقت کنین وقتی من بالون رو فرستادم که نیروهایی کلن کستل رو خالی کنه بعدش یک راست کینگ رو نفرستادم چرا؟چون اون ویزاردها زارتی میزدند گینگ پرپر میشد بنابراین یه کاری کردم که هدفشون نره رو کینگ و تا کینگ اومد قدرتش رو زدم که باربرین ها بیشتر بشن و هدف ویزارد ها خدایی نکرده نره سمت کینگم.

-به نابود شدن تون هال حریف دقت کنید،این حالت زیاد اتفاق میفته اما معمولا از جون تون هال کم میشه نکه زارت بیاد پایین(راستش من خودم وقتی ساختمون اخر رو زدم دیدم ۳ستاره شده تعجب کردم بعدش که دوباره دیدم،دیدم بالون ها تون هال رو زده بودند و ناقلاها من و خبر نکرده بودند.)

-دقت کنین من ملکه ام رو چه زمانی و برای زدن چی آوردم؟برای زدن اون ضدهوایی که نیاد بالون هارو بزنه و گفتم اتفاقی نیفته تله ها بزنند همه رو نابود کنند به خاطر همین ریسک نکردم.

-ترکیبی که میبینید یک ترکیب استثنایی:) من با این ترکیب خیلی موفق بودم تو تون هال ۹ البته بعضی وقتا تغییراتی توش اعمال کردم ولی ۹۰%مواقع از این ترکیب استفاده کردم.

خوب دیگه کم کم برین این حمله خفن رو ببنید و آموزش و حال کنید: