در این مطلب آموزش دوم رسیدن به لیگ قهرمانان یا چمپیون (Champion) رو براتون قرار دادیم. برای مشاهده آموزش اول رسیدن به لیگ قهرمانان (چمیون) ، به اینجا مراجعه کنید.



به ادامه مطلب مراجعه کنید

این آموزش برای تاون هال های 8 و 9 است. با این روش به آسانی میتوانید به لیگ قهرمانان برسید. برای رسیدن به لیگ قهرمانان نیاز به 3200 کاپ دارید.

رسیدن به لیگ قهرمانان

وقتی شما گزینه حمله Attack Logo را می زنید، 3 سرچ اول معمولا بالای 30 کاپ به شما می دهد. اگر میتوانید از آن ها ستاره بگیرید ، به آن ها حمله کنید. بعد از 3 بار زدن گزینه بعدیNext Button ، دکمه برگشت به خانه Return Home را بزنید. سپس دوباره گزینه حمله را Attack Logo بزنید.
هر چه بیشتر گزینه بعدی را بزنید، زمین های ضعیف تری می توانید یافت کنید.
برای سرچ های بهتر، باید کار های بالا چند بار انجام دهید.
برای پیدا کردن منبع خوب باید به زدن گزینه بعدیNext Button  ادامه دهید.

همیشه سرباز خانه Barracks10 های خود را پر از دراگون کنید و در اسپل فکتوریSpell_Factory5 ، اسپل ریج (خشم) Rage_Spell بسازید. شما میتوانید یک تاون هال 8 ضعیف که می شود بالای 20 کاپ گرفت را پیدا کنید و به آن حمله کنید.
از کینگ Barbarian_King_info و کویین Archer_Queen_info خود برای تخریب تاون هال ها استفاده کنید. اگر در نزدیکی تاون هال، هیدن تسلا وجود داشت، برای هر دو هیدن تسلا، یک دراگون رها کنید تا هیدن تسلا ها نابود شوند.
اگر میتوانید از زمینی ستاره بگیرید، حتما به آن حمله کنید. البته اگر پاپ آن زیر 15 بود، حمله نکنید چون کیتوانید زمین های بهتری با کقدار کاپ بیشتری پیدا کنید. همچنین اگر میتوانید از زمینی 3 ستاره بگیرید، حتما از تمامی نیرو هایتان استفاده کنید.
همه مخازن خود را بیرون بگذارید و تاون هال خود را درون چیدمان زمین (مپ) قرارد دهید تا بازیکنان مخازن شما را بزنند و به زمینتان حمله نکنند. برای محافظت از منابعتون تلاش نکنید چون در کاپ های بالا بیش تر افراد قوی هستند و میتوانند به زمین شما حمله کنند و تمامی منابعتون رو غارت کنند. پس بهتره که همه مخازن رو بیرون از چیدمان زمین (مپ) قرار دهید و به جای مخازن، تاون هال رو به داخل زمین ببرید. همیشه در کلن کسل خود، نیرو های خیلی قوی مانند دراگون یا ویزارد نگهداری کنید و آن را در کنار تاون هال خود قرار دهید. همچنین تمامی وسایل دفاعی را، در دور تا دور زمین بچینید.

از شیلد خود به خوبی استفاده کنید. هیچ وقت شیلد خود را در مواقعی که نمی توانید حداقل 50 کاپ بگیرید نشکنید. اگر به جم نیازی ندارید و زمان بازی کردن دارید، تمامی سرباز خانه های خود را بوست کنید. (البته اگر 2 ساعت زمان بازی کردن دارید.)

همیشه لیست دفاع های خود را نگاه کنید و دکمه ریونج Revenge logo را بزنید. ممکنه زمین هایی وجود داشته باشد که تاون هال آن ها بیرون باشد.
با دو ساعت بازی کردن در هر روز، می توانید در عرض یک هفته، به لیگ قهرمانان برسید.

در زیر ، چند عکس از هموطنان عزیزمون براتون قرار دادیم که به لیگ قهرمانان رسیده اند.







منبع : ایران کلش