دانلود فیلم مطرب بدون سانسور - فیلم مطرب ساخته جدید مصطفی کیایی باوجود شایعه های بسیار در مورد توقیفش و مخالفت صریح رسانه های اصولگرا مانند تسنیم بالاخره اکران شد. شوخی‌ها در مطرب از نوع شوخی‌های جنسی بوده و این قبیل شوخی‌ها با اینکه در بین منتقدین و برخی اهالی تماشاگران سینما مورد شماطت قرار می‌گیرد ولی به شخصه با وجود آنها به شرط درجه‌بندی سنی فیلم مشکل چندانی ندارم. مطرب با مضمون جالب خود می‌توانست تبدیل به یک کمدی بسیار قوی‌تری باشد که رگه‌های طنز انتقادی در آن نیز پررنگ‌تر باشد

بازی الناز شاکردوست از فیلم شبی که ماه کامل شد تغییر بسیار بزرگی پیدا کرده و پیشنهادات بهتری را در سینما برای خود کرده است.

پیام اصلی فیلم که درباره هنر مطربی و آوازهای داش مشتی طور است؛ یک پیام دلنشین محسوب میشود. این نوع خوانندگی؛ هنری است برای قشری خاص که عاشقانه این نوع آهنگها را دوست دارند و تعصب خاصی هم روی آن دارند. گوش دیگر اقشار هم نسبت به موارد شاخص و مشهورتر این سبک آهنگها آشناست و تقریبا همه مردم چندموردی از این قبیل موسیقیها شنیده اند. ا

کمدی فیلم بسیار نزدیک به هزارپا پرفروش ترین فیلم سینمای ایران تا سال ۹۸ می باشد و مخاطبان خود را دارد که بسیار راضی کننده می تواند باشد.

مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال 1395 است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم‌برداری این فیلم در اسفند 1397 در شهر استانبول به پایان رسید.این فیلم پر فروش ترین فیلم سال 1398 است.

فیلمنامه این فیلم دربارهٔ یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می‌شوند. فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد.

 

به زودی منتظر پخش این فیلم در شبکه نمایش خانگی باشید

لینک های دانلود رایگان مطرب به زودی …

 

https://dibamoviez.live/دانلود-فیلم-مطرب