خلاصه داستان:

نیما بحری که آقازاده ای جاه طلب است قصد دارد که با تکیه بر پول و موقعیت سیاسی پدرش به تمام خواسته هاش برسد وهیچ حد و مرزی ندارد و با پیچوندن قانون به دنبال قدم های بزرگ تر است.پدر نیما،امیر بحری یکی از مسئولینی است که قرار است در آینده ای نچندان دور بر تخت وزارت بنشیند ، دانلود سریال آقازاده او چون پسرش با باند های بازی و توطئه قصد دارد تارقبای خود را از سر راهش بردارد.

نیما با چموشی تمام،با تکیه بر پست آینده پدرش به دنبال شروع پروژه ای عظیم در عین حال پولساز و کاملا غیر قانونی در زمین های شمال کشور است. داستان در قسمت ابتدایی طوری پیش می‌رود که گویی هدف سازنده معرفی چهره همین به اصطلاح آقازاده‌هاست، اما در انتهای همین قسمت با ورود سینا مهراد ورق برمی‌گردد و بیننده متوجه می‌شود که چرا نام سریال را آقازاده انتخاب کرده‌اند.

 

حواشی سریال آقازاده

 ماجرای قتل میترا استاد در سریال آقازاده

هنگام فیلمبرداری سریال، خبرهایی مبنی بر شبیه‌سازی صحنه قتل میترا استاد در داستان اقازاده به گوش رسانه‌ها و خبر نگارها رسید. بطوریکه حامد عنقا کار گردان سریال آقازاده در این رابطه دست به شفاف‌سازی زد. او در این رابطه توضیح داد که این شباهت در موضوع سریال آقازاده و فیلمنامه آن با ماجرای قتل میترا استاد تصادفی بوده و تصمیم قبلی در این زمینه گرفته نشده بود. در فیلمنامه سریال آقازاده، یکی از شخصیت‌های مرد داستان همسر خود را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند.عکس های پشت صحنه سریال آقازاده در تایم مووی موجود است.

سریال ایرانی آقازاده با بازی نیکی کریمی
 

آقازاده سانسور شده؟

به گزارش تایم مووی پس از انتشار قسمت ششم سریال آقازاده، صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام از سانسور بخشی از صحنه‌های قسمت ششم آن خبر داد. صفحه رسمی آقازاده با انتشار عکس‌هایی از صحنه‌های سانسور شده نسبت به این عمل اعتراض نشان داد. با بررسی بیشتر این صحنه‌ها متوجه مشکل خاص دیگری نمی‌توان شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی با این پرسش مواجه شدند که موضوع سریال آقازاده چیست که تیغ سانسور حتی به این سریال نیز رحم نکرده است.

 

چرا آقازاده‌های خوب پراید سوار می‌شوند؟!

یکی از بیشترین انتقاداتی که در سایت تایم مووی به سریال آقازاده وارد شده است، اغراق آمیز بودن تفاوت زندگی دو آقازاده، یعنی نیما و حامد است. همانطور که در خلاصه فیلم آقازاده گفتیم نیما به عنوان یک آقازاده فاسد،شخصیتی است سیاه مطلق و حامد به عنوان یک آقازاده درستکار و ساده زیست شخصیتی است سفید مطلق. این تفاوت تا آنجا است که حامد تهرانی به عنوان پسر یکی از صاحب منصبان کشوری زندگی ساده‌تری از اقشار متوسط جامعه دارد و در قسمت اول این سریال می‌بینیم که ماشین مورد استفاده او یک پراید معمولی است..

 

کلیک کنید