مرجع بازی کلش اف کلنز

دانلود رایگان نسخه های مود شده کلش اف کلنز

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

ربات کلش اف کلنز (ClashBot_6.2.9)

به درخواست کاربران ربات کلش اف کلنز اماده کردیم  ClashBot v6.2.9  از شبیه ساز اندروید BlueStacks برای اجرای بازی Clash of Clans در کامپیوتر شما استفاده می کند ویژگی های این برنامه به شما امکان می دهد که چه نیروهایی به طور خودکار آموزش ببینند، دونیت کردن نیروهای مد نظر شما ، درخواست نیرو - حمله به دهکده ها و غارت منابع دشمن - آنلاین نگه داشتن شما برای اینکه دشمنان به شما حمله نکنند و بسیاری امکانات دیگر از مشخصات این نرم افزار ربات است. شما میتوانید برای ارتقاء ساختمان اصلی (تاوان هال) و همچنین ارتقا پادشاه باربارین ها و ملکه کماندار از آن استفاده کنید.

سازگار با ورژن جدید کلش 

نسخه کرک شده

اپدیت 94/03/27


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۷ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جلوگیری از بن شدن در بازی کلش


جلوگیری از بن شدن در بازی:

اخیرا سوپرسل قوانین محکم تری برای افراد سواستفاده گر و رفتار های نادرست در بازی وضع کرده است.
حتما تا به حال خودتون درگیر این موضوع شدید، یا حداقل به افراد زیادی برخورد کردید که دسترسیشون به بازی برای مدتی یا به صورت دائمی قطع شده.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۲ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

راهنمای جامع کلن وار بخش دوم: استراتژی ها


برنامه ریزی:

هیچ دلیلی برای جنگ وجود نداره اگر ندونید که چطور بجنگید. یک برنامه ی مشخص برای حمله انتخاب کنید و به همه اطلاع بدید. (مثلا اینکه همه باید به هدف پیشنهادی حمله کنن یا حرف های بالاتر از خودشون رو بزنن یا اول به ضعیف ها حمله کنن.) نقشه ی رایج حمله اینه که ابتدا کلن خودتون و کلن حریف رو بر اساس نقشه ی جنگ به دو نیمه تقسیم کنید. اجازه بدید ابتدا نیمه ی دوم کلن شما یه نیمه ی دوم کلن حریف حمله کنن و تا جایی که توان دارن ستاره کسب کنن. بعدش نیمه ی اول کلن هدف های باقیمونده و بی ستاره ی نیمه ی دوم رو بزنن چون ساده تره و ستاره گرفتن آسونتر. در آخر هم بقیه ی حمله هارو به نیمه ی اول حریف انجام بدن. دلیل این کار رو هم با مثال توضیح میدم. فرض کنید کلنی داریم با دو عضو که تون هال هاشون لول ۴ و ۱۰ هست. اگر عضو لول ۱۰ هر دو حمله ی خودشو استفاده کنه و از هر حمله دو ستاره بگیره مجموعا چهار ستاره برای کلن به دست میاد. حالا اگر عضو لول ۴ از یک حمله سه ستاره و از بعدی هیچ ستاره ای نگیره، میبینیم که در این صورت ستاره از دست رفته، چون عضو لول ۱۰ میتونست حمله ی دومش رو به حریف عضو لول ۴ انجام بده و سه ستاره بگیره (و اتفاقا راحت تر هم میشد) و در مجموع یک ستاره بیشتر کسب میشد. (توجه کنید که عکس این ماجرا صادق نیست یعنی عضو لول۴ نمیتونست در حمله ی دوم به حریف عضو لول ۱۰ حمله بکنه و ستاره بگیره چون قاعدتا ضعیفه.)

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

راهنمای جامع کلن وار بخش اول: مدیریت بازیکنان



به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترفند ها و نکاتی درباره ارتقا ساختمان ها در کلش

امروزه دغدغه خیلی از کلش باز ها پیشرفته شدن دهکدشون و بالا رفتن لولشون هست، که زمان این پیشرفت به سرعت عمل و دقت عمل شما بستگی داره



به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۱ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

رسیدن به لیگ قهرامانان آموزش دوم

در این مطلب آموزش دوم رسیدن به لیگ قهرمانان یا چمپیون (Champion) رو براتون قرار دادیم. برای مشاهده آموزش اول رسیدن به لیگ قهرمانان (چمیون) ، به اینجا مراجعه کنید.



به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نحوه رسیدن به لیگ قهرمانان

نحوه رسیدن به لیگ قهرمانان(champion)

یکی از سوال هایی که هربازیکنی میپرسه اینکه چه طور طرف با لول ۵۰ در لیگ چمپیون هست.بسیاری از افراد میگن این هکه و غیرقابل انجام است.اما واقعیت این است که هیچ گونه هکی وجود نداره.و این افراد بدونن که با  هیچ گونه هکی به این لیگ نمیرسند.
خوب کلا ۲روش برای رسیدن به این لیگ وجود داره:


به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۳:۱۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هک تضمینی کلش

هک کاملا تضمینی

پیشنهاد ویژه روید کده

این نسخه قابلیت سیو ، اتک آنلاین و … دارد

بدون نیاز به روت

نسخه 7.2.2


به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۰ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

۷ نکته مهم در مورد چینش روستا

۱ – لایه بندی :

لایه بندی صحیح می تواند از ورود راحت سربازان دشمن به داخل روستای شما، در برخی نقاط جلوگیری کند. در این روش نیاید فضای خالی بین دیوار هایتان وجود داشته باشد زیرا Wall Breaker ها به دلیل داشتن آسیب انفجاری به راحتی می توانند لایه میانی خراب کنند. شما با این روش در مصرف دیوار صرفه جویی می کنید و می تواند دیوار های باقیمانده را در جاهای دیگر روستای خود استفاده کنید.


به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود نسخه مود شده کلش اف کلنز7.65 FlameWall_Beta

نسخه هفتم (Flame Wall)

نسخه بدون نیاز به روت


ادامه مطلب...
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰