امروزه دغدغه خیلی از کلش باز ها پیشرفته شدن دهکدشون و بالا رفتن لولشون هست، که زمان این پیشرفت به سرعت عمل و دقت عمل شما بستگی داره



به ادامه مطلب مراجعه کنید


1-کارگر ها (بیلدرها) ی خود را افزایش دهید!

برای ساخت کارگر بیشتر نیاز به جم دارید. وقتی به مقدار 1250 کاپ گرفتید 450 جم رایگان بازی بهتون میده، وقتی به 2600 کاپ رسیدید بازی بهتون 1000 جم رایگان میده و وقتی به 3200 کاپ رسیدید بازی بهتون 2000 کاپ رایگان میده. و همینطور بازی برای شروع بهتون 2 کارگر رایگان میده اما برای ساخت کارگر سوم به 500 عدد جم، کارگر چهارم به 1000 جم و کارگر پنجم 2000 جم نیاز دارید.

پس برای ساخت کارگر باید کاپ خود را بالا برده تا جم بگیرید، چند روش افزایش کاپ و ساخت کارگر سریعتر در زیر آمده است:

1- خانم راهنمای بازی در اول بازی به شما پیشنهاد میدهد تا از جم های خود استفاده کنید، اما این جم ها در آینده برای ساخت کاگر سوم به درد میخورد تا بتوانید سریعتر کارگر سوم خود را بسازید.

2-برای افزایش کاپ: پیشنهاد میشود که از اچر و باربارین استفاده کنید چون هم زودتر ساخته شدن و هزینه کمی دارند

3-برای افزایش کاپ: به دهکده هایی که تاون هال (خانه اصلی) آن ها دور از نقشه اصلی هست حمله کنید با 5 تا ارچر یا بابارین تا فقط تاون هال را نابود کنید و 1 ستاره و مقداری کاپ بگیرید.

4- برای افزایش کاپ: به دهکده هایی که بسیاز اسان و ضعیف هستند حمله کنید تا بتوانید با ارچر و باربارین 100% نابود کرده و سه ستاره بزنید و مقداری کاپ بگیرید.

5-برای از دست ندادن کاپ: تاون هال خود را در مزکز بازی قرار داده و از آن محافظت کنید. و موقعی که به حمله کسانی که تاون هالشان بیرون است میروید ارچر و باربارین بیشتر بسازید تا اگر بمب یا تسلایی دور تاون هال بود نابود کنید و کاپی از دست ندهید.

 

2- ارتقا ساختمان های خود را با دقت مدریت کنید!

در زیر چند نکته برای مدریت ارتقا ساختمان ها داده شده است:

1- هیچ گاه به مدت طولانی مشغول ارتقا یک نوع ساختمان (مثل: گلدماینر ها) نشوید.

2-ساختمان های دفاعی بیشتر در اولویت قرار دارند.

3- ارتقا ساختمان ها باید متعادل با یکدیگر باشد (مثلا: کسی که گلد ماینر ها و مخازنش لول بالا باشد و ساختمان های دفاعی ضعیفی داشته باشد هیچ گاه نخواهد توانست از منابع خود محافظت کند)

4- حتی ساختمان های مشابه را متعادل ارتقا دهید ( مثلا: اگر 4 مورتار دارید فقط مشغول بالا بردن لول یک مورتار نشوید. زیرا اگر فقط یک ساختمان درحال ارتقا باشد و بقیه ضعیف باشند هنگامی که ساختمان قویتر درحال ارتقا باشد دهکده به مدت طولانی ضعیف و مورد حمله قرار میگیرد)

 

3- هزینه و زمان ارتقا ساختمان های خود را مدریت کنید!

1-بازهم پیشنهاد ما برای غارت منابع برای ارتقا ساختمان ها حمله با ارچر و باربارین است (به گونه ای که در اتک دهکده ای پیدا کنید که ماینر ها و کالکتور (سازنده های منابع) های طرف پر باشد و در بیرون دهکده باشد به صورت پراکنده نیرو های خود را ازاد کنید تا منابع خوبی به دست آورید.)

2-هرچند زمان ارتقا یک ساختمان چندان مهم نیست اما اگر ساختمان دیگیری مورد نیاز است که در صورت ساخت نشدن و یا ارتقا نیافتن ان ساختمان دهکده ضعیف میشود باید ان را در الویت قرار دهید.

 

4- کارگر های خود را بیکار نگذارید!

با تمامی نکاتی که در بالا گفته شد میتوانید ارتقا ساختمان های خود را مدریت کرده و هیچ گاه کارگر های خود را بیکار نگذارید.

1- زمان را در نظر بگیرید و بلافاصله بعد از ارتقا یافتن یک ساختمان به بازی مراجعه کرده و ساختمان دیگیری را ارتقا دهید.

 

5- قبل از ارتقا تاون هال (خانه اصلی) تمامی ساختمان هارا مکس لول (به لول آخر) برسانید!

1- دید غلط بعضی از افزاد این است که فقط پیشرفت بازی را در بالا بردن لول تاون هال میبینند

2- کنجکاوی زیاد خود را کنترل کنید، اکثر افراد فقط میخواهند زودتر تاون هال خود را ارتقا دهند تا ساختمان های جدیدی که برایشان باز خواهد شد را ببیند.

اما اینکار بیشتر باعث ضعیف شدن دهکده شما میشود، همانطور که میدانید برای هر لول تاون هال ساختمان ها تا یک لول مشخص میتوانید ارتقا دهید، و وقتی یک ساختمان در لول تاون هال مورد نظر مکس شد باید تاون هال خود را ارتقا دهید تا بتوانید آن ساختمان را بازهم ارتقا دهید.

اگر یک فرد فقط مشغول ارتقا تاون هال باشید و به دیگر ساختمان ها توجه ای نکند، باعث میشود که دهکده شما از نظر دفاعی ضعیف باشید و هروقت تاون هال خود را ارتقا میدهید موقع سرچ برای حمله، دهکده هایی سخت برایتون میاره که شما نمیتوانید اون هارو بزنید. و همینطور شمارو هم برای افراد سخت به نمایش میزاره تا بهتون به راحتی حمله کنند.

پس تمامی ساختمان ها و نیرو هارا در تاون هالی که هستید به آخرین لول ممکن برسانید و سپس تاون هال خود را ارتقا دهید.

(البته ساختمان هایی مثل ماینر ها و کالکتور ها (سازنده های منابع) و مخازن شاید در هر تاون هالی تا لول بسیار بالایی ارتقا پیدا کنند، این جور ساختمان ها نیاز نیست حتما مکس لول شوند و نسبت به تاون هال خود آنهارا ارتقا دهید کافی است.)