دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام خیلی سریع و آسان

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت تله ویکی، امروز با یک آموزش کاربردی و خوب دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در خدمت شما عزیزان هستیم، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی اشتراک گزاری عکس و فیلم مخصوصا در ایران هست، که روزانه تعداد زیادی فیلم و عکس داخلش به اشتراک گزاشته شود، ولی همیشه ذخیره کردن این فیلم ها و عکس ها یکی از دغدغه های کاربران این برنامه محبوب بوده و هست،با ما همراه باشید با آموزش دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام .

کلیپ آموزشی ذخیره کردن عکس و فیلم از اینستاگرام:

تماشای فیلم

توی این مقاله ما دو روش ساده و پرکاربرد برای دانلود از اینستاگرام رو قرار داده ایم، به طور معمول نمیشه عکس ها و فیلم های داخل پست های اینستاگرام رو دانلود نمود، برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام شما مجبور به نصب یکسری برنامه های نا امن روی گوشیتون هستید، که خیلی از کاربرا دوست ندارن همچین کاری رو انجام بدن . و برنامه های جانبی و اضافه روی گوشیشون نصب کنن و یا اصلا نیازی نمی بینن برای یکبار دانلود همچین زحمتی به خودشون بدن روش اول برای Download Video instagram استفاده از سایت هست .

 ۱- روش اول دانلود آسان از اینستاگرام با استفاده از سایت :

یکی از راحت ترین و آسان ترین روش های دانلود از اینستاگرام استفاده از سایتهای مخصوص این کار هست. برای مثال ساده ترین راه برای دانلود  تصاویر و ویدیو از اینستاگرام بدون نصب برنامه، استفاده از سایت اینستا دی ال است که به صورت تخصصی برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده است. برای انجام کار اول به سایت instadl.live بروید

در مرحله اول لینک خودتون رو از اینستاگرام بردارید

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

 

و داخل سایت در بخش : Enter Instagram URL یک کادر وجود داره که لینکتون رو اونجا قرار بدید ، سپس روی دکمه Click Download بزنید و چند ثانیه منتظر باشید تا در پایین ویدیوی یا عکس شما نشون داده بشه

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

 

و در آخر با کلیک روی دکمه Download فایل خودتون رو دانلود کنید.

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

۲- روش دوم دانلود از اینستاگرام به وسیله تلگرام :

این روش خیلی راحت و جالب هست و کافیه طبق آموزش پیش برید، ولی خوب چون تلگرام فیلتر هست سرعت دانلود توی این روش بسته به سرعت فیلترشکنتون داره :

۱- خوب اینستاگرام باز کنید و وارد پست مد نظرتون بشید و سه نقطه بالای پست رو بزنید و سپس Copy share url را انتخاب کنید. آدرس اینترنتی این فیلم یا عکس در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.
۲- حالا تلگرامتون رو باز کنید و به صفحه پیام به خودتون یا یک شخص دیگه برید. و حالا بخش تایپ متن رو لمس کنید و لینک رو جایگزاری کنید . فیلم یا عکس اینستاگرامی شرح آن در زیر آدرسی که ارسال کرده اید، نمایش داده خواهد شد.
۳- حالا روی دانلود فیلم کلیک کنید و منتظر باشید تا فیلم شما بارگزاری بشه.
پس از تمام شدن دانلود، یه آیکون منو (سه نقطه) در گوشه‌ی بالا-راست عکس یا فیلم ظاهر خواهد شد. آن را بزنید تا منوی مربوط باز شود. و از منو Save to gallery را انتخاب کنید.
به گالری گوشی خود بروید. عکس یا فیلمی که می‌خواستید ذخیره کنید را در آنجا درون فولدر Telegram خواهید یافت